MENU

16 sierpnia 2018

Moja gratulacyjna karteczka


Do haftowanej metryczki dla słodkiego,
małego Filipka,
przygotowałam kartkę z gratulacjami dla rodziców.

Jejku tę kartkę stworzyłam chyba w dwie godziny.
Niezłe tempo,
ale już chciałam biec na pocztę i wysłać im wszystko.

Karteczka w kolorach pięknego błękitu.
z shakerowym exploding box-em.
wrrrrrrr
nie lubię angielszczyzny w naszym języku.
Ok, to kartka z okienkiem, 
a środku niego ruchome elementy.


Jak widzicie starałam się ukryć taśmę piankową.
Nie lubię jak ją widać.
Użyłam sznureczka do sutaszu.



 W środku okienka  taśmę piankową
ukryłam pod paseczkiem białego papieru.

Życzenia wypisuję ręcznie.
Dla mnie to oznaka szacunku i tego,
że poświeciło się dla kogoś chwilkę.
Może nie jest to piękne wizualnie,
ale na pewno szczere i od serca.



12 komentarzy:

  1. Ale piękny zestaw dostaną :) Karteczka jest przesłodka, a do metryczki, to brak słów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) Fajnie musi być nią potrząsać i ruszać cekinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - wpadłam jak śliweczka w kompocik z tymi dziecięcymi kartkami: tworzę i tworzę i pysk mi się tylko uśmiecha.

      Usuń
  3. Twoje prace są zawsze wykończone z pietyzmem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Basiu, ale miło, to prawda, staram się, aby były dobrze wykonane. Czasem się tam nie uda, ale n ie ma się co zrażać, tylko ćwiczyć ile się da. buziaki przesyłam

      Usuń
  4. Wow, świetne to okienko. Zgadzam się że ręczny wpis nadaje szczególną wagę prezentowi. A skoro uważasz że nie zbyt elegancko to wygląda to kurs kaligrafii polecam, chociaż pewnie nie masz czasu na takie duperele.

    OdpowiedzUsuń
  5. A zaskoczę cię, bo już kiedyś miałam i teraz też wróciłam do ćwiczeń. Cieżko, ake warto dziękuję Marysiu za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka słodka,piękna,delikatna i wiadomo o co chodzi,takie lubię.A recznie wpisane życzenia też mają dla mnie wartośc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu prześliczna!!!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela