MENU

19 czerwca 2018

Osiemnaście mieć lat


"Osiemnaście mieć lat to nie grzech,
Umieć głośno się śmiać to nie grzech..."

Kasia Sobczyk - ech uwielbiam jej piosenki,
big bit i te szalone lata 60-te.
Czerwono-Czarni, Wiatrak.
Ciekawe kto pamięta i zna???? 

Na te osiemnaście lat 
powstały zaproszenia / kartki.

Dziś romantyczna, kobieca.
Pełna kwiatów w formie wianka.

Bardzo się starałam, aby część z nich
"wyszła" na zewnątrz dając efekt przestrzeni.
Użyłam tiul (delikatny fiolet),
gazę, bawełniany, biały sznureczek, 
różową wstążkę.



Jednak najważniejsza jest baza.
Wykonałam ją kredkami akwarelowymi,
na papierze akwarelowym 250g/m2 firmy Canson

Wzór układa się ukośne pasy.
W kolorystyce zbliżonej do wianka kwiatowego.
Uzupełniłam delikatnym wzorem z maski
 i pasty strukturalnej,
czyli troszkę pomediowałam.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
 "Urodziny"  w Studio 75



17 komentarzy:

  1. Prześliczna i bardzo, bardzo romantyczna.
    Ach osiemnaście mieć lat .... bajko ty moja kiedy to było:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka wyszła :-) przez te kolory skojarzyła mi sie z lizakiem i z tą beztroską słodyczy podczas leżenia na łące
    To tylko do osiemnastki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoho Dorotko za dwa lata u mnie będzie trzecia 18-nastka...

      Usuń
  3. Lekka, tęczowa karteczka jest zapowiedzą świetnej zabawy na osiemnastkowej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och,kiedy to było,zostały wspomnienia,karteczka romantyczna,ciepła,delikatna,

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, bardzo kobieca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa karteczka z ciekawą bazą. Oj, nie chciałabym mieć jeszcze raz 18-u lat... Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anettko, wiesz ja też nie
      tym bardziej w tych czasach zaczynać start w dorosłe życie - dla mnie to jakiś koszmarek
      buzialki ślę

      Usuń
  7. Śliczna karteczka :)
    Ech, mieć 18 lat... albo nie, człowiek był wtedy taki głupi :P nie to, żebym zmądrzała jakoś szczególnie :P ale cieszę się z tego co jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie chciała, bo i po co, życie każdego człowieka jest inne i toczy się po coś Ale cel odnajduje niewielu. Zazwyczaj na końcu naszej ścieżki.

      Usuń
  8. Piękna praca!Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela