MENU

22 czerwca 2018

Wirująca kartka na roczek


hehe 
Ale tytuł co?
A to po prostu card spinning
Wirują dwa ptaszki.
Jak widzicie, wciąż poznaję nowe rzeczy.
Oglądam, podglądam.
Przerabiam na swój sposób i tworzę.
 



A tworzę do szuflady,
a raczej do segregatora.
Zapełnia się powoli.

Sprawia mi to wiele radości,
gdy jestem zadowolona z efektu.
Wciąż jestem wielkim krytykiem wobec siebie.

Praca powstała dla mojej teściowej
 z okazji pierwszych urodzin kolejnej prawnuczki.

Jak działa taka kartka?
Możecie obejrzeć  na filmiku.
Jeszcze wiele, wiele nauki: 
jak kręcić filmy, jak je montować,
ale jak widać robię postępy.
Na tej z karteczką umieściłam już 
stronę tytułową i podpisy.

Zdobywać wiedzę - każdego dnia.


Hihi skusiłam się i tę karteczkę też zgłaszam 
na wyzwanie "Urodziny" do Studio-75
A co tam... :))

16 komentarzy:

  1. Miałaś cudny pomysł z wirującymi ptaszkami.Kartka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna,cudowna......masz na zbyciu karteczki? np imieninowe, urodzinowe buziaki Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna kartka, pierwszy raz widzę taką formę i nie mam pojęcia jak to jest zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fany pomysł Elu! cudeńko:)
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba! swietnie dobrane kolory i super pomysl z tymi ptaszkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. przegenialna jest! :D ptasiorki sa przeslodkie!

    moja kochana! :* ja tak mysle, ze do tych Twoich filmikow to przydalby sie statyw - wtedy obie lapki bedziesz miala wolne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu święta racja, myślę nad tym intensywnie, a że kasy nie ma muszę coś wyskrobać haha
      pierwszy filmik z dwoma łapkami już na YT

      Usuń
  7. Cudowna karteczka,sprytna jest,ptaszki słodkie i ruszają sie.
    Filmik bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo pomysłowa karteczka. Wykonanie super. Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja podziwiam, bo karteczka jest nietuzinkowa i wygląda cudnie!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kochane moje z serca dziękuję.... aż chce się tworzyć dalej.
    DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejną robimy razem.Jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna, przesłodka karteczka :D idziesz jak burza z kartkami :) mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca!Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam-Gosia

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela