MENU

21 października 2015

Inspiracje: wrocławski kolaż



Kolejne wyzwanie w Art-Piaskownicy to:

Zainspiruj się! Praca Toma Slaughtera


Od razu wpadłam na pomysł, aby zrobić kolaż związany z Wrocławiem.  Najpierw trzeba było wybrać kilka symboli z Wrocławia. Padło na te, które wiązały się z pracą Toma Slaughtera.

A więc zamienniki:

Skuter u Toma - u mnie wrocławski rower miejski.

Taksówka u Toma - u mnie tramwaj "Skodillak", a na nim uśmiechnięty wrocławski krasnal "Pierożnik".


Budynki?   A proszę bardzo najwyższy budynek Wrocławia - Sky Tower.

Drzewko też jest, bo drzew we Wrocławiu mnóstwo, ale zamiast pnia - Iglica sprzed Hali Stulecia, która widać w tle. A na tle Hali zwierzątko z zoo - długoszyja żyrafa.

Nie mogło zabraknąć zegara z Ratusza.


I to oto wygląda Wrocław, mój  LYVEwrocław
A do jej stworzenia użyłam papiery firmy TricksART z kolekcji Venus: LAURA/851, JOSEPHINE/852; SOPHIE/853; EMILY/850   oraz wydrukowane symbole Wrocławia znalezione w internecie.



Zapraszam Was do wspólnej zabawy. Ciekawa jestem, jak Was zainspiruje praca Toma Slaughtera.

Zainspiruj się! Praca Toma Slaughtera






Pozdrawiam 
Elżbieta A.

8 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi moje próby ze scrapkami, tylko ja robiłam w formie cyfrowej :-) Bardzo fajne zajęcie pobudzające kreatywność. Świetnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna interpretacja tematu:) Krasnal z pierogiem rozbrajający:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna praca powstała! Wrocław też jest pięknym miastem. Miałam okazję gościć w nim rok temu przez kilka dni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, przede wszystkim niezwykle pomysłowa :) Wrocław to takie piękne miasto, na pewno jeszcze nie raz go odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrapbooking to chyba nie moja dziedzina ;p Ale tobie świetnie to idzie i wciągnęło cię na maksa! :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela