MENU

23 października 2013

Oddaję Was w ręce Joasi

Dziś nic mojego.

Wpis, a raczej tylko link na prace Joasi znanej z bloga "KOLOROWE FANTAZJE".

Miałam możliwość spotkać się z Joasią w wakacje.
Przyleciała z Francji i spotkałyśmy się na kawie na wrocławskim Rynku.

Tam opowiedziałam Asi o Marzycielskiej Poczcie, o dzieciaczkach i o Pocztowym Podarku.


Joasia  opisała to pięknej.   

 Przenoszę Was do niej KLIK


Te piękne literki od tygodnia są już u mnie.

Mogę tylko napisać:  JOASIU DZIĘKUJĘ

2 komentarze:

  1. I tak właśnie dzięki Cioteczce Eli dobro Marzycielskiej rodziny rozchodzi się na Europę i na Świat :)
    dobrego dnia "Ciociu":)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela