MENU

09 października 2013

Dla Elizy - Kubusiowa poducha i kartka

We wrześniu dołączyła do naszych ukochanych dzieciaczków Eliza.
Ma 13 lat i kocha muzykę.
Nie miałam pojęcia jaką poduszkę jej uszyć.

Przeglądam Wasze hafty i materiały jakie mam .. i bum.

Jak Pomysłowy Dobromir wpadłam na projekt poduszki.

Jest z kochanym przez wszystkie dzieci Kubusiem Puchatkiem.

Kubusia Łakomczucha wyhaftowała Aneta 
z bloga "Kolory mojej duszy".


Zdjęcie Anetki

Oto poduszka dla Elizy, 
która została wysłana wraz ze znaczkami i kartką. 













Baza kartki od Basi z bloga "Minął dzień".

Głównym elementem dekoracyjnym na kartce jest monogram wykonany przez Basię z bloga 
"Moje robótki ręczne".



Ale fotki karteczki nie będzie. 
taka zakręcona jestem, że nie wiem kiedy usunęłam.


10 komentarzy:

  1. Podusia cudna - jak zawsze:) hafciki też pierwsza klasa :)
    miłego dnia Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje poduszki są niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny Kubuś i piękna poducha! Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylną tkaninę skomponowałaś z haftem idealnie i podusia wyszła jak marzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusia Kubusiowa jest mega czadowaaa -cioteczko jak zawsze szalejesz pozytywnie i serce masz wielkie ..do tej podusi można polecic Elizce mamuni podać kanapki Kubusia Puchatka (chleb moczony w jajku z mlekiem i smażony na oleju ) polane miodem i kubek mleka potem dać dziecku odlecieć na chwilke w świat baśni z Kubusiem Puchatkiem opierając się na magicznej podusi smacznie gryząc kanapki oraz pijąc mleczko - poczuć sie jak prawdziwym przyjaciele w Kubusiowej Krainie :-) Ciekawe czy Elizce to by odpowiadało hmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. ..Zobaczyłam Twój wpis - to wspaniale,że są tacy Ludzie - bezinteresownie pomagający innym. Obojętnie w jakim wymiarze. Zmotywowałaś mnie.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evo, bardzo się cieszę. Jeśli masz ochotę zobacz, co potem wychodzi ze wspólnej pracy dla chorych dzieci: http://pocztowypodarek.pl/

      Usuń
  7. Genialny pomysł, efekt końcowy jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu, brak mi słów dla wyrażenia podziwu dla Twoich prac.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela