MENU

06 czerwca 2013

Podarki na festyn


Moja prośba skierowana do Was, o przesyłanie dodatków do robienia kartek i rysunków na festyn, który już w tę sobotę w szkole przy ul. Poznańskiej we Wrocławiu, przerosła moje oczekiwania.



Mam nadzieję, że dzięki nim powstaną piękne listy i kartki niosące radość, słońce i uśmiech, dla dzieci z Marzycielskiej Poczty.

Dziękuję Basi z bloga MINĄŁ DZIEŃ
oraz Anecie z bloga KOLORY MOJEJ DUSZY
  










Otrzymuje też od Was piękne hafty. Ale jakaś zakręcona jestem i nie pokazałam ich do tej pory.
Obiecuje osobny wpis o nich, bo są tego warte.

Przy okazji uzupełnię dane, co i od kogo dostałam, bo nazbierałam ich już cały segregator. 



Czasami leżą sobie grzecznie i dosyć długo, bo po prostu, dopasowuję każdy haft do dziecka, do jego zainteresować. Ale dbam o nie i nie zmarnuję ich na pewno.

Dzisiaj, tj. piątek dotarły dodatki od Joasi z bloga "W kartkowym zaciszu". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela