MENU

07 stycznia 2023

Daj sobie zdrowie psychiczne

Życie zaskakuje?
Prawda?
Robimy plany, szczególnie z nowym rokiem.
Marzymy o tym, że coś w końcu zmienimy w życiu.
A tu bach przychodzi choroba 
i niweluje nasze plany, marzenia.
Zazwyczaj wtedy biegniemy do lekarza.
Coś na ból głowy, na ból gardła,
a łypie w kościach, a kręgosłup trzeszczy.
Pigułki, zastrzyki, rehabilitacja.

tak, reagujemy zazwyczaj najszybciej, jak się da,
aby ból nie ogarnął organizmu.

A co jeśli boli wnętrze, jeśli masz gonitwę myśli,
albo nie masz myśli, bo chcesz zniknąć,
zamknąć się i nie pokazywać.
Co kiedy ranisz sam siebie.

Dzień dobry moi Drodzy.
Ważny dla mnie wpis, ważny dla mnie film.

Uważność na drugiego człowieka, 
tego tuż obok i troszkę dalej.
Bo tak naprawdę rodzimy się i umieramy
w samotności, mimo tłumów obok nas.
Zapraszam Was na mój podcast,
do posłuchania, wsłuchania, zrozumienia.




3 komentarze:

  1. Dziękuję za piekny filmik, oczywiście że trzeba robić to co się lubi, dobrze Ci poradziła pani, pisz, nagrywaj i ucz się nowej pracy, szybko załapiesz czego życzę z całego serca, Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu myślami jestem z Tobą. Życzę żebyś jak najszybciej wyszła na prostą, a wszystko układało się po Twojej myśli. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela