MENU

27 grudnia 2022

Na ten Nowy 2023 Rok

dobrych decyzji
wiary w swoje możliwości
chowania częściej telefonu do kieszeni
rozmów w realnym życiu
czułych spojrzeń
zrozumienia innych
cierpliwości
empatii
odrobiny egoizmu

Mój 2023 rok
to rok nowości.
Przede wszystkim nowa praca i ogromny stres.
Coś, czego nigdy nie robiłam i nie czuję się zbyt pewna.
Jednak wybrano mnie, a to oznacza, że oni we mnie wierzą.
Wiem, że potrzebuję czasu na poznanie, naukę.

To rok wielu zadbania o własne zdrowie, 
w tym te psychiczne. 
Poukładać w głowie trzeba i czuję, że sama nie dam rady. 
Chcę sprawdzić, skąd te moje niepewności, lęki, 
brak wiary w siebie. 
Wybieram się po raz pierwszy w życiu do specjalisty - psychologa.
Dam Wam znać, jak czegoś się dowiem.

Cieszę się z całego serca,
że te święta spędziłam z moimi Rodzicami, 
rodziną siostry i synami.
Tak bardzo ich potrzebowałam. 
I zapewne oni nas.
Nie wiem ile czasu Bóg dał, aby być razem,
więc takie dni są bezcenne.



10 komentarzy:

  1. Trudno mi w to uwierzyć, chyba brak pracy Cię wykończył
    Cieszę się że radośnie spędziłaś święta w gronie rodzinnym.Trzeba to pielęgnować póki jeszcze jest czas.Pożenilas chłopaków? Trzymam kciuki , będzie dobrze, wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok
    ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszula i nawzajem. O synach się nie wypowiadam to ich życie.

      Usuń
  2. Powodzenia w nowej pracy, oby udało Ci się dopracować w mniej do emerytury. Fajnie też że spędziłaś miłe Święta w zacnym towarzystwie !!
    Pozdrawiam i życzę zdrowia w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, ja życzę Ci siły i wytrwałości - abyś odnalazła je w sobie i realizowała się w nowych zadaniach! Niech ten nadchodzący rok będzie dla Ciebie jeszcze lepszy od poprzedniego. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno wierzę, że wszystko Ci się poukłada - teraz może być już tylko dobrze :)
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu, wspaniałego roku Ci życzę i nieustającej weny twórczej:) Jestem pewna, że ze wszystkim sobie poradzisz:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyślnosci i wszelkiego dobra Elu w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela