MENU

18 sierpnia 2020

33/2020 - Album na zdjęcia z Instax mini 8

Mała, różowa bestyjka, która robiła się błyskawicznie.
Ten albumik będzie jedną, z wielu nagród w mojej zabawie blogowej.
Szczegóły zabawy kilka postów wcześniej.




Ps.

To będzie też ostatni post na blogu. Przynajmniej na jakiś czas.

Czuję że nie idę do przodu, że to już strata czasu. 
Nie obiecuję, że nigdy nic tu nie wleci, 
ale teraz, przy zmianach w blogspocie to strata czasu.

Niczego -  nikomu - nie muszę udowadniać. 

Moje życie jest tak pełne pasji i misji,
że zamknięcie tego rozdziału, uwolni moją przestrzeń.

Bawcie się ze mną i zerkajcie na mój kanał na YouTube,
tam wieczna miłość, młodość, zabawa w każdy poniedziałek.

A zarzekając się, że nigdy więcej...
otworzyłam Instagrama :)

https://www.instagram.com/rekodzielo_elau/




10 komentarzy:

  1. Jednak zmykasz , a może zostaniesz?Kartki albumy to nie moja branża ale miło pooglądać. Życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na "nowej instagramowej drodze". Tam mnie niema, ale na YT będę do Ciebie zaglądać.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! No dlaczego, mnie będzie Cię brakowało. Album jest boski, a ja namawiam, byś została, byś choć czasami się pokazała, bo jednak cieszysz sobą i bardzo smutno byłoby nie mieć z Tobą kontaktu. Wiem, że insta, facebook itp nie zastąpią tego kontaktu, jaki tworzymy tu na blogu. Oczywiście rozumiem, to Twoja decyzja, ale ja tylko namawiam, bo smutno myśleć, że Cię nie będzie. Życzę we wszystkim powodzenia i życzę, byś czasami chciała tu być i miała czas, by tu być. Pozdrawiam najserdeczniej. :**** <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog to blog. Szkoda, ze znikasz, ale wiem jak Ciebie odnalezc :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w nowym miejscu Elu :) insta nie mam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na nowych polach, niestety nic nie może wiecznie trwać... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wam dziękuję za te wszystkie przemiłe komentarze. I przecież nie znikam. Mam nadzieję, że będę pojawiać się i na waszych blogach.
    A mnie wiecie gdzie szukać. może uda się też w końcu przyzwyczaić do nowego interfejsa i napisanie posta nie będzie u mnie trwało tak długo. Uwierzcie mi teraz muli mi okropnie i bardzo mnie to denerwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno mnie u Ciebie nie byłó Eluś, ale cudowności powstają super albumik. Pozdrowionka i buziaki posuyłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny album! Też myślałam o zawieszeniu bloga, nie z powodów technicznych, ale nieco innych, jednak zostałam przy blogspocie. Póki co nadrabiam zaległości i próbuję wskrzesić w sobie nieco więcej sympatii do siedzenia przed komputerem (po kilku miesiącach pracy zdalnej jeszcze się nie pozbierałam). Powodzenia, Elu! Znajdę Cię na YT.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela