MENU

27 sierpnia 2020

34/2020 - Co w najbliższym czasie na kanale YouTube

 


SIERPIEŃ

23 sierpnia zaprezentowałam - męski rockendrolowy album

26 sierpnia wskoczył workoplecak

Na 31 sierpnia zaplanowałam chabrowy mini album w pudełku

WE WRZEŚNIU

07.09 - Craftowy męski mini album 

14.09 - Journal 

21.09 - Błękitny album "Baby boy"  - karty/papiery


OK, tak przedstawiają się rękodzielnicze poniedziałki.
A będą jeszcze filmiki związane z zakupami scrapowymi, tutoriale

oraz cykl:

Wszelkie linki - prawa szpalta bloga

8 komentarzy:

  1. O, pani Elunia, pracowita jesteś.Piekne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no to się nazywa praca z planowaniem ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu🤪 przecież mnie znasz i wiesz, że u mnie wszystko musi być jak w zegareczku.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Agnieszko i nawzajem moja droga, nawzajem. Pozdrawiam z uśmiechem 😁

      Usuń
  4. Jeśli umie się planować, to życie staje się o wiele łatwiejsze ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela