MENU

25 września 2020

35/2020 - nauka i tęsknota

 Bardzo, ale to bardzo tęsknię za blogiem.
Czuję się, jakbym opuściła moje dziecko, a ono płacze z tęsknoty.

Póki można mamy zajęcia normalnie.
Wykorzystujemy ten czas do wspólnej nauki, pracy.
Przede wszystkim mamy dużo zajęć praktycznych,
na których uczymy się przyszłego zawodu.

Jutro cały dzień w szkole.
w niedzielę całe przedpołudnie.
W tygodniu praca, ciężka praca z drugim człowiekiem,
ale dziś już wiem, że tego chcę:
chcę pomagać innym w chorobie, w starości, w nałogu.

Spokorniałam wobec życia.
Przede mną trudne dwa lata pracy i nauki.
Obym miała siły.
A blog?
Czasem może coś wrzucę a tymczasem zaglądajcie na
YouTube
Tam jeszcze kilka filmów, nad którymi ciężko pracowałam.

Nowy sposób kręcenia, montowania.
Tu też wiele nauki przede mną.





3 komentarze:

  1. E tam Elka, co tam smucisz o tej krytyce.Dla mnie jesteś wielka, masz potężne serducho.❤❤❤❤💞

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się Elunia :) miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam obserwować Elu, ale nie mogę odszukać tego przycisku. Całuję :*

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela