MENU

19 czerwca 2019

05/2019 - Poduszka pająk

Ile ja się naoglądałam zdjęć tego pająka.
I nie mam lęku przed nim.
hihi On taki milusi, słodziutki, puchaty.
Wytyczne były jasne:
ma być poduszka pająk "czarna wdowa".
Wzorowałam się na tej fotce. KLIK

Czarna wdowa (Latrodectus mactans) jadowity pająk,
którego charakteryzuje czerwona plama 
w kształcie klepsydry po stronie brzusznej.
Dorastają, czasem do 38 mm.

Ten mój ma ponad 80 cm, licząc odnóża.
Oto dowód
A tu moja wersja wdowy.
 
 
 
 

Użyte tkaniny:
- czarne płótno
- czarny polar puchaty
- wypełnienie: kulka silikonowa z atestem i owata 200 g


15 komentarzy:

  1. O ludzie, Elu , o ludzie. Ja za pająkami nie przepadam ale tego Twojego to można chcieć przytulić :) Na pozostałych fotkach nie widać wielkości, na tej z Tobą, WOW, jest olbrzymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,poduszka robi wrażenie. Moja córka by umarła ze strachu jakby zobaczyła ją na żywo. Z daleka wygląda jak prawdziwy pająk.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wytrzymam, jakie cudo, poduszka jest GENIALNA ♥ Ten puchaty polar taki milutki :)
    Pająki to chyba jedyne stworzenia, które jednocześnie kocham i nienawidzę, ale taka poducha jest wyłącznie do kochania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Gdy byłam dzieckiem to bardzo chciałabym dostać takiego pająka. Mogłabym nim straszyć mamę :D wygląda naprawdę realistycznie i trochę strasznie!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Na czwartym zdjęciu pająk wygląda jak żywy. Nie przepadam za tymi stworzonkami, ale trzeba Ci przyznać Elu, że wykonałaś kawał dobrej pracy.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu , majstersztyk uszyty ale mnie on przeraża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udał Ci się ten pająk:) Jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pooglądałam sobie i popodziwiałam, ale na tym koniec- nie lubię pająków i basta:)

    świetnie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka wspaniała przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pająk no jest genialny, ale szałowe! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuję, za te wszystkie pochwały.
    Wiecie, że ja uwielbiam tworzyć rzeczy niemożliwe, lub trudne, czytaj: dziwne

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany,aż mnie ciary przeszły-bo ja to chyba mam arachnofobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ale z Wa entuzjaści pająków haha.
    no ok nie będę już raczej was nimi straszyć, ale przyznaliście, że jest super, a to najważniejsze.
    Obdarowany nastolatek skakał z zachwytu, a koledzy zazdroszczą mu okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest genialny. I na pewno milusi.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela