MENU

24 kwietnia 2015

Bordowa szkatułka z perłami


Nagroda główna - bordowa szkatułka z perłami.Wiem, że czekacie, co takiego wymyśliłam na nagrody. Oj tym razem bardzo, bardzo się starałam.  

Wystarczyło pudełko po czekoladach, filc, perły z Jablonex-u, wstążki, pasmanteria i klej. Ten piękny haftowany liść otrzymałam od Agnieszki.







Sama jestem dumna z tej pracy.
Mam nadzieję, że sprawię nim trochę radości i przyjemności dla Violi z bloga "Pasje Violi", która złapała licznik. Violuś Ty masz u mnie szczęście.  Oto dowód:







Niestety ostatnio w Empiku nie ma takiego wyboru filców, jak kiedyś, a brakło mi, więc uzupełniłam innym odcieniem. Mam nadzieję, że na spodzie i w środku nie będzie tak się rzucać w oczy.










A jeśli perły to i kobieta, która znała się na nich najlepiej - książka o Coco Chanel.



I oczywiście kilka przydasi.
Filcowy igielnik, papierowe kwiatki, świąteczne zawieszki, serwetki do decupażu (nie widać na foci), słodkości i pamiątkowa karteczka.










Drugą nagrodę, która przypadła dla Marii z bloga "Z kotem na kolanach" pokażę w kolejnym wpisie. Luna złapała licznik na 100031. Innych chętnych nie było.

Mam nadzieję, że nie przeraziła Was ilość zdjęć, ale sama uwielbiam je u Was oglądać.

Licznik działał jak zwariowany. Blog został wczoraj odwiedzony aż 621 razy - WOW. 

Każdy jest tu mile widziany.

Dziękuję :-)


Pozdrawiam 
Elżbieta A.

15 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka :)
    A Viola faktycznie ma szczęście...też się czaiłam, ale w domu już głowy do tego nie miałam i przegapiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie to ładne. I ze zwykłego pudełka po pysznych zapewne czekoladkach. Wspaniała jesteś, dajesz drugie życie tym nikomu już niepotrzebnym przedmiotom. I redukujesz ilość śmieci w ten sposób:)
    Gratuluję Wioli. Ja się też strasznie cieszę że udało mi się trafić obrzeża bo próbowałam kilka razy i cały czas byłam prze setką a jak poszłam do pracy na wieczór to BACH i setka przeszła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze mnie to szczęściara a już w ogóle to u Eluni mi szczęście dopisuje. Eluś ta szkatułka cudo a ty wiesz, że ja kocham bordo i wszystkie odcienie czerwieni, wspaniałe nagrody. i przydaśki cudowne. A wiesz ostatnio moje bransoletki i medaliony nie mają mieszkanka, to teraz będą miały apartament;). Kochana moja wielkie dzięki i wielki buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna szkatułka . W sam raz na kobiece precjoza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite co można stworzyć po zwykłym pudełku z czekoladek ,bardzo pomysłowe i szkatułka piękna wyszła ,pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Elu, Twoją niesamowitą kreatywność i pomysłowość.Powinnaś dostać jakiś medal za wykorzystanie zwykłego pudełka po czekoladkach, z którego jesteś w stanie wyczarować taką ładną rzecz.
    Gratuluję i bardzo Ci dziękuję za wizyty u mnie i zaproszenie do Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu, spodziewaj się małej przesyłki na dniach...buzialki

      Usuń
  7. Śliczna szkatułka Elu :)
    Miłego piątku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie widziałam, żebyś się nie postarała :)
    piękne pudełko, aż mam ochotę sobie takie zrobić, na wszystkie pierdółki, może w końcu by mi zapanował porządek w kolczykach. Jakbym na spód dała gąbkę i ją ofilcowała miałabym, gdzie wpinać kolczyki i w pudełku by się nie kurzyły. Oj, Ela, ale mnie natchnęłaś 9żebym tylko sie jeszcze zebrała i wykonała, bo mam ostatnio twórczy zastój, co widać na blogach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pudełeczko:)) Nie dziwię się, że Ci licznik szalał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały prezent robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe! Dostać prezent w czymś takim, to sama przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękne to pudełeczko :) Chyba każdy chciałby dostać coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i jakże oryginalne pudełko Eluś! Wykonanie perfekcyjne :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela