MENU

06 kwietnia 2020

12/2020 - Wróżkowy album


Pamiętacie moje wróżkowe zaproszenia i kartkę?
KLIK  i    KLIK
Ponieważ zostało mi mnóstwo papierów i dodatków
postanowiłam je wykorzystać.
I tak powstał wróżkowy album na gotowej bazie.

Album prosty, bez żadnych ozdobników.
 
 
To moja kolejna próba albumowa,
kolejna lekcja, nauka, doświadczenie,
bo.....
czeka mnie album błękitny, 
do którego zrobiłam już okładkę.
Ale o nim kiedyś tam.

Dziś niech rządzi magia, 
elfy, wróżki, magiczny pył. 






8 komentarzy:

  1. Piękny album Eluś, Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik jest genialny! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada bajkowo :) bedzie piękną pamiątka na lata :) uważaj na siebie Eluniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album. Słodki . Wspaniały dla dziewczynki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny "dziewczyński" album, duża ilość różu obowiązkowa :)
    Ściskam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzię-ku-ję!!!!!!!!!!!!!
    baaaaaaaardzo
    wszytskim i każdemu z osobna
    Spokojnych, zdrowych, świąt,
    Aby nas panika nie dopadła

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz że prosty ale bardzo śliczny i magiczny

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela