MENU

28 maja 2018

Torba-worek z haftem needlepoint


W jednym z poprzednich wpisów,
zobaczyliście haft Beatki,
którego użyłam do uszycia kosmetyczki.

Dziś pora na drugi haft
o wymiarach 25 x 25,5 cm,
wykonany techniką needlepoint.


Haft wykorzystałam do uszycia torby, 
a raczej torbiszcza o wymiarach:
 46 x 47 x 11 cm,
długość pasków - 53 cm.

 
Wierzchnią stronę stanowi mocna,
 obiciowa tkanina NEO 8,
 w kolorze fuksji.

 Środek to tkanina podszewkowa,
w kolorze cielistym.
 W środku dwie, dosyć duże kieszenie
na portfel, telefon 
oraz karabińczyk na klucze. 
 Torba zamykana na zamek, 
ozdobiony na końcach  pasmanterią 
tkaną w motyw róży.
To taki mały akcent kolorystyczny wewnątrz torby.

Paski (uszy) umocowane 
na kołach kaletniczych średnicy 4 cm.




A oto szczęśliwa Beatka ze swoją nową torbą.

Torba ląduje na wyzwanie
w ART-Piaskownicy
COŚ DLA KOBIETY



34 komentarze:

  1. Wow, ale piękna torba :) I ten haft wygląda niezwykle interesująco, nie słyszałam jeszcze o tej technice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Aniu, Beatka wykonała przecudny haft. Sama myślę o tej technice już od dawna, ale czas...czas
      dziekujemy

      Usuń
  2. Niezwykła torba, piękny haft :) super praca- gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak zawsze zauważam idealne szwy i wykończenie. Podziwiam, bo nie potrafię, zawsze pojawia się choć mały zonk. Torba fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ale miło, ale do ideału hihi - nie ma czegoś takiego jak ideał - uwierz mi.....

      Usuń
  4. Przepięknie wyeksponowałaś haft na tej torbie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Joasiu. Prób kolorystycznych tkanin było wiele, ale tylko ta fuksja wydobyła kolorystykę haftu. Dziękuję

      Usuń
  5. Faktycznie "torbiszcze".........ale jakie piękne. Hafcik śliczny i fajnie go wyeksponowałaś. Zdolna bestyja z Ciebie. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandusiu - Dziękuję Dziękuję Dziękuję
      Zaraz lecę do Was z komentarzami

      Usuń
  6. Super torba:) Piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. och Reniu. dzięki. Lecę do Ciebie, bo jakaś słodka sukieneczka tam czeka

      Usuń
  8. Super pomysł i świetne wykonanie! Popełniłam kiedyś dokładnie ten sam haft i wciąż nie mam pomysłu jak go zagospodarować, bo nie widzi mi się jako obrazek na ścianie. Torba chodziła mi po głowie, ale z całą pewnością nie uszyłabym jej tak pięknie jak Ty to zrobiłaś! Sam haft jest uroczy, ale uszycie torby wymaga nie mniejszej precyzji i talentu. Połączyłyście siły i wyszło coś naprawdę wyjątkowego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bo się zaczerwienie, dziękuję w imieniu Beatki i własnym

      Usuń
  9. Piękny haft i fajna, pojemna torba. Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Anetta ja się w niej mieszczę hihi no prawie
      dzuiękuję

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo mi miło
      dziękuję za miłe słowa i odwiedziny

      Usuń
  11. Wspaniała i bardzo pojemna torba - haft rewelacyjny :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka dziękuję, tworzyć znów dla was to sama przyjemność

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela