MENU

31 maja 2018

Kartka z podziękowaniem

Tak, to ta karteczka dla Ani z Sowiarni.
Nie wiem jak Wy, ale ja trzymam karteczki od was.
Są szczególne.
I mam nadzieję, że moja warstwowa kartka,
będzie taką pamiątką dla Ani.

Niektóre elementy, z jakich  powstała.
Na zdjęciu brakuje kwiatków i papierków.




A potem wycinanie, wytłaczanie,
tuszowanie,  doklejanie, przekładanie. 

Tworzenie kieszonki na życzenia.



Całość utrzymana w pastelowych
błękitach, beżach i zieleni.
Motyw przewodni to kwiaty, motyle 
i niezapominajki.

Niektóre chwile są jak motyle,
warto je zatrzymać na chwilkę.

Muszę usystematyzować wpisy, 
bo w zapasie mam ich ponad 15.
Będę przeplatać szycie, z haftem i scrapbookingiem.

Obyście wytrzymali tu ze mną.

Zabawa w 300.000 zakończona.
Czas wyłonić zwycięzców,
a to jest okropnie trudne.

8 komentarzy:

  1. Kartka jest jak zwykle cudowna ale torba powaliła,chylę czoła,dokładnie uszyta,wykończona,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zawsze trzymam wszystkie kartki, ta również dołączyła do kolekcji. No i tak jak pisałam, mam nadzieję, że zainspiruje mnie kiedyś do tworzenia takich warstwowych prac :)
    Na żywo wygląda jeszcze piękniej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - a ja wiem, że kto jak kto, ale TY! dasz radę i z kartką

      Usuń
  3. Prześliczna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela