MENU

11 lutego 2024

Mix mediowe pudełka matrioszki

We wrześniu, w tamtym roku,
na kanale YouTube
pokazałam Wam moje mediowe prace.
Wśród nich znalazło się okrągłe pudełko.
Tu jest filmik:


Pudełko craftowe dostałam od Agnieszki,
mojej przyjaciółki.
I na dodatek nie było jedno.
To cztery pudełka, wkładane jedno do drugiego,
czyli takie pudełkowe matrioszki.
Nie przedłużam, zaprasza do pooglądania
co tam zmediowałam.

w czasie prac mediowych



Mam tylko dwa kolory past metalicznych:
złotą i turkusową, ale chyba dały radę.






Teraz trzeba pomyśleć, co tam w nich ukryć hi hi

Pozdrawiam was serdecznie
Myślę, że będę tutaj częściej

YouTube już mnie znudził.
Chciałam się nauczyć filmować, montować, itp.
I się trochę nauczyłam, teraz
czas zacząć nowe przygody.








4 komentarze:

  1. Te pudełka rewelacyjne, zawsze myślę że to jakieś metale, te pasty są rewelacyjne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na każdych warsztatach przekonuję się ,że dużo nie potrzeba, by się pobawić mediami. A w domu media wysychają.
    Śliczne pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te pudełeczka, każde inne.Wcale nie trzeba mieć tony mediów, żeby stworzyć coś oryginalnego.A i różne rzeczy można ozdobić.Ja wykorzystuję rolki po taśmie klejącej czy sznurku.A wosków też mam że trzy.Dzialaj dalej,bo pudełka naprawdę cudne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda:) Bardzo fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela