MENU

21 listopada 2023

Kolejny album folio - tym razem w stylu vintage

Wpadłam w jakiś twórczy pęd.
Pomysł rodzi się za pomysłem.
Przeglądam papiery na półkach i bach.....
żarówka się zapala: zrób to, a z tego to.
I tak pędzę z pomysłami, póki są.

Do wykonania tego albumu użyłam:

- okładka Craft O'Clock
- papiery "Słodko-gorzkie wzgórza" Craft O'Clock
- papiery "Vintage Bison" Craft O'Clock
- element metalowy z warsztatu mojego Taty
- papier craftowy z bloczka papierów z Action
- tusz Distress "Gathered Twings"
- naklejki z Aliexpress
- naklejki vintage własnej roboty
- pasta metaliczna złota

A papiery i okładka dzięki dobremu sercu @Fanaberriess Karolina Pytlarz.

I teraz ogrom zdjęć, a co tam, na pamiątkę.

Album zamykamy na metalowy zamek zasuwany.



Po lewej stronie klapki zamykane na kółka i sznurek.


Jedna mata unosi się do góry, druga na dół.
A pod nimi jeszcze cztery maty,
rozkładane na prawą stronę dla zdjęć 10 x 15 cm
i lewą stronę dla zdjęć 9 x 13 cm.


Pod nimi pusta przestrzeń na życzenia lub dodatkowe zdjęcie.

Na środkowym panelu zastosowałam ukryty wodospad. Robiłam go po raz pierwszy.
Nie wyszedł do końca idealnie, ale cóż,
to mój pierwszy raz, więc jeszcze poćwiczę.



Po lewej stronie, na węższym panelu wykonałam 
pionowy notes.



Jak możecie zauważyć najważniejszy był papier craftowy,
który dodatkowo tuszowałam.
Są tu też użyte własnoręcznie robione
naklejki w stylu vintage,
ale o nich, i nie tylko o nich mówię więcej na filmiku



Mój pierwszy album folio - https://youtu.be/j-zrWRANbvk

Kto wytrwał do końca wpisu, ten zuch i bohater.

DZIĘKUJĘ

6 komentarzy:

  1. Piekny jak zwykle, Elu notes już jest, dziękuję ślicznie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wpis nie był wcale taki długi. Super ten album , lubię takie klimaty a papier faktycznie rewelacyjny, wracam się obejrzeć filmik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album:) Bardzo lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela