MENU

03 maja 2020

16/2020 - Album "Romantic"

Album stworzony na ślub córki.
hehe nie, ja nie mam córki.
album na ślub, ale miał nie wyglądać na ślubny, raczej uniwersalny.
I jedynie czego miało w nim nie być,
to koloru niebieskiego, którego oważ panna nie lubi.

I tak oto mój album romantyczny.
W kolorach pastelowych, na gotowej bazie KLIK
 z PaperConcept z 12 kartami wielkość 16x20 cm.
Użyte papiery:
  • P13  - kolekcja The Four Seasons 
  • Mintay by Karola -  kolekcja Celebrations, Dreamer 
  • 13@rts -  kolekcja Vintage moments - Nostalgia
  • LEMONCraft - kolekcja Gossamer Blue 
i takie z zapasów domowych - czyje, nie wiem. 

Do tego wstążki, koronki, nity kaletnicze, koraliki Taho, sznurek biały bawełniany, foamiran,
pręciki do kwiatów, dziurkacze, wykrojniki, półperełki,
folia do shaker box, beermata.
 
 
 
 
Do albumu zrobiłam pudełko z wieczkiem z beermaty.
Okleiłam papierami z kolekcji.
Dodałam metalowy kwiatek.
 
 
 


7 komentarzy:

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela