MENU

15 lutego 2019

Czego o mnie nie wiecie?

Im więcej myślę,
tym robię się głupsza,
ale myśleć trzeba i należy.
To jest „tresowanie” szarych komórek.

Gdy tak siedziałam i myślałam,
wpadłam na szalony pomysł.
W sumie, to wydaje mi się,
że wielu z Was tak naprawdę
niewiele o mnie wie.

Chcecie sprawdzić?
Proste pytanie:

Jakiej muzyki słucham?

Ciekawa jestem, czy ktoś wie.
Odpowiadajcie w komentarzach i.....
Zadawajcie pytania.
Jeśli was coś ciekawi o mnie…
To śmiało
Postaram się odpowiedzieć.

pamiętajcie również o moim candy

Niespodzianka - nie oznacza,
że chcę się pozbyć używanych rzeczy haha


Ok, to czego nie wiecie o mnie?

8 komentarzy:

  1. Na prawdę jaka jesteś, nie wie nikt :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę, to wale się nie znamy. Łączy ans jedynie pasja do tworzenia rzeczy niepowtarzalnych.
    Muzyka? Stawiam na klasyczną 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno jesteś romantyczna dusza i pewnie "zielono masz głowie i fiołki w niej kwitną..." , ja tak mam :)i uwielbiam Twój cytacik " czasem się do mnie uśmiechasz..." bo jak tu wchodzę i to czytam to zawsze mam banana na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mało o sobie wiemy... Ja podobnie jak Alinka uważam, że lubisz muzykę klasyczną, ale wydaje mi się, że cenisz też bardziej skoczne nutki, takie do tańca - Elżunia kobieta do tańca i różańca.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja pamiętam, że wspominałaś kiedyś o muzyce, chyba słuchasz rapu i hip-hopu, coś takiego mi się kojarzy ;) Nie wiem tylko czy polskiego, czy zagranicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zagrałaś z nami? dusza romantyczna, zawsze podnosząca się z "ziemi"kochająca, pomagająca słucha muzyki, która nadaje sens i nakręca na kolejne wyzwania....pozdrawiam Dusia Kocham to za mało powiedziane........

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochane dziękuję. Padła dobra odpowiedź i jestem zaskoczona
    Już wkrótce we wpisie wszystko się wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, myślę, że słuchasz DOBREJ muzyki :) A co to dla Ciebie znaczy... Już ktoś odgadł w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela