MENU

20 września 2018

AkwareLOVE malowanie - wróżka

Marzą mi się markery do malowania,
niestety ich cena przekracza moje możliwości.
Pomarzyć jednak można,
a potem trzeba zabrać się do pracy
i zrobić coś z tego, co się ma.

A mam farby akwarelowe i plakatowe,
kredki akwarelowe i pastelowe,
węgiel, ołówki, kredki, mazaki, cienkopisy.
I tusze.
Więc nie ma co narzekać.

Na pierwszy ogień próby malowania
poszła wróżka ze stempla.
Wróżka malowana kredkami akwarelowymi,
a tło powstało przez nakładanie tuszy.



Po wykonaniu rysunku,
usiadłam do pracy z papierkami.
Wybrałam odpowiednie na tło,
czerwone i niebieskie.
Mają takie kropki, jakby deszczowe.
Kartka gotowa.



Praca z czerwca

9 komentarzy:

  1. Prześliczna, masz zadatki na dobrego plastyka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny stempelek, śliczna karteczka Elu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna karteczka, perełki na muchomorze są świetnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie dziękuję!!!
    Za to, że wchodzicie tu, zaglądacie, mimo, że mnie prawie nie ma.

    Nie zawsze można mieć wszystko.
    Wrócę już w normalnym rytmie
    mam nadzięje po nowym roku.
    I też nie na długo.
    Zaglądam do Was bez komentowania,
    bo nie mam możliwości,
    ale za to z wielkim podziwem dla Waszyego talentu.

    Czekam tu na Was w każdy poniedziałkowy i czwartkowy poranek.
    Nie zostawiajcie mnie proszę.
    W razie potrzeby jestem pod mailem.
    Odpowiem w miarę możliwości.

    Życie to cud pamiętajcie o tym!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne to jest,jesteś zdolna pani rysownik? plastyk? jak to fachowo się nazywa?
    pozdrawiam,
    cudeńko stworzyłas,

    OdpowiedzUsuń
  6. Elus jakies markery mam...zapraszam coś zmalujemy razem 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Ślicznie Ci wyszło to malowanie:) Urocza karteczka!:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela