MENU

25 września 2013

Haftowane inicjały – kolejny krok, czyli okładki na notesy

Jak pisałam wcześniej, inicjały  wybierałam 
pod kątem kwiatowych elementów, 
aby połączyć je z  kwiatami na tkaninie.






Kolorystycznie dobrane są też litery inicjałów  i tasiemeczki.
Haft wszyty jest w materiał  techniką aplikacji odwrotnej.


Każda okładka ma podszewkę.

Tył okładki:


środek:



Wszystkie okładki razem :


Więcej zdjęć jak zawsze na Picaso.

Padły mi zdjęcia we wpisach 
i nie wszystkie mogę odtworzyć.
Przepraszam was.
Nie daję rady fizycznie ogarnąć wszystkiego.

Dziękuję za wasze odwiedziny, komentarze.
Zbliża się "okraglutki" komentarz
- ciekawe kto go wpisze??????


17 komentarzy:

  1. Absolutnie perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne notesy aż miło w takim notować pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za determinację przy takich wymagających haftach:)
    cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mogę tylko potwierdzić, że na żywo mój notesik prezentuje się jeszcze piękniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Basiu, to jest ten szczęśliwy 600-setny komentarz. Cieszę się, że to Ty trafiłaś. Chyba pomyślę o nagrodzie

      Usuń
    2. Fakt, że szczęście mnie nie opuszcza jest już dla mnie wyróżnieniem ;-)

      Usuń
  6. Są przepiękne! :) Perfekcyjna robota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Elcia kochana Ty jak zawsze czarujesz cudowności. Jaka Ty jesteś zdolna wow wow wow!!! Cmoks xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana cudowneeeeeeeee są boskie i niewiem jak jeszcze opisać ale talent masz jak mało kto ... buziaki :***********************************

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują. Wypracowane w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie widziałam czegoś równie pięknego. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Ci, Elu, powiem, że te okładki robią mega wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś mistrzynią świata w tworzeniu cudownych rzeczy. Te okładki wprawiły mnie w ogromny podziw.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela