MENU

23 sierpnia 2013

Na weekendowe dni

Witam Was pięknie.


Czas na przypomnienie.

Zachęcam do zaglądania i komentowania prac
na Pocztowym Podarku


Dla tych, co jeszcze nie znają - lektura obowiązkowa.


Podarki serca - to jest to, co promuję na Pocztowym Podarku. Wasze piękne prace wykonywane dla chorych dzieci z Marzycielskiej Poczty. Ostatnio dodane = to laleczka Basi.

Jest to również darmowa reklama bloga Waszych blogów.


Na blogu Makeland   możecie obejrzeć relację z szycia jaśków do szpitala we Wrocławiu.
Było kolorowo, wesoło, ale... beze nie. 
Podrzuciłam dziewczynom tylko tkaniny.

Na weekendowe dni - nietypowe recenzje
książek na moim starym blogu Mój cały świat.


Myślałam, że nikt tam już nie zagląda.

A wczoraj Magda powiedziała mi, że to jest super.
Recenzja książki pisana cytatami. 
Pokazywanie ich na mój sposób.

Madziu dodałaś mi wiary i skrzydeł.

Dziękuję, że wpadacie, komentujecie.
Tyle prac do pokazania, ale to potem, potem....

4 komentarze:

  1. a czy coś mojego by się nadawało? sama od czasu do czasu biorę udział w akcjach gdzie rękodzielnicy przekazują coś swojego na aukcję z której pieniążki idą na leczenie chorego dziecka.
    ostatnio m.in. zgłosiłam się tutaj:
    http://domowerobotki.blogspot.com/2013/08/koszyk-dla-alicji.html
    co myślisz??
    a tak swoją drogą ciekawa jestem czy masz jeszcze te koszyki z naszej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o co chodzi z tym LubimyCzytac.pl?? też lubię więc chętnie się dowiem :)

      Usuń
  2. cudowne szczere serce cioteczko masz... na pocztowy zaraz wejdę i pokomentuję :-)) buziaczki wielkie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Elu, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela