MENU

15 czerwca 2023

Męska kartka - W garażu najlepiej

 
Kartka stworzona z kolekcji
Mintay papers "Garage".
Męskich kartek u mnie dosyć mało,
a uwielbiam je tworzyć.
Sama bym chciała i taką kartkę otrzymać
i taki garaż mieć - jako warsztat.

Z tą kolekcją papierów idzie jak po maśle he he.
Wszystko układa się jak należy i cieszy oko.










A wy lubicie tworzyć męskie projekty???
A jeśli nie, to jakie są najukochańsze?

Jeśli chcecie posłuchać o detalach w kartce
zajrzyjcie na mój ostatni film na YouTube.

Odpuszczam tworzenie na ten kanał.
Muszę się skupić na moim wernisażu, wystawie, pracy.

Na tworzeniu, bo to daje mi ogromną radość.
A to oznacza, że wracam na bloga.... na 1000%

6 komentarzy:

  1. Bardzo mnie cieszy że wracasz.Trzyman kciuki za wernisaż.Taka kartka to coś dla mojego brata, każdy gwóźdź , podkładka drucik to skarb i garaż to raj.U mnie tworzy się mało rzeczy dla mężczyzn, tylko skarpety, otulacze ale to ten sam sposób wykonania co dla kobiet.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Urszulko.... też się cieszę i miło mi, że Wy pamiętacie. Oj jak ja dobrze rozumiem Twojego Brata. Też tak mam, że "każdy gwóźdź , podkładka drucik to skarb i garaż to raj". I jeszcze każda deseczka ha ha Twoje męskie prace są przynajmniej pożyteczne, ocieplają i otulają. Moje tylko cieszą oczy. Przytulaski Ci ślę ogromne :)

      Usuń
  2. Podziwiam kartkę i jej wykonanie ! Świetna jest!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu moja kochana wpadam do Ciebie zawsze, podziwiam i obiecuję już pisać komentarze. Oby się udało. dziękuję Ci za pamięć i miłe słowa. Pozdrawiam i mocno przytulam

      Usuń
  3. Świetna karteczka.
    Teraz jest coraz więcej ładnych męskich papierów i łatwiej zrobić karteczkę. Właściwie to z tych papierów może powstać kartka dla każdego.
    A garaż lub jakąś komórkę też chciałabym mieć.
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OJ tak Basiu, ale ja z kupowaniem nowych papierów jestem ostrona.... ogrom leży w domu i czas je wykorzystać. Dziękuję Ci pięknie za odwiedziny

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela