MENU

08 września 2022

Art journal - Przyjaźń

Kiedy miesiąc temu zaczynałam moją przygodę z art journal,
myślałam, że to raczej się nie uda.
Oglądam mnóstwo kobiet, które tworzą wpisy do art journali
i zazwyczaj są to wpisy mega artystyczne,
na wysokim poziomie.
I wiecie co? Nie taki diabeł straszny.
Wystarczy wpaść na swój pomysł.
Oryginalny pomysł i tego się trzymać.

O żesz orzeszek.... jaka ja jestem z siebie dumna.
No wyszło mi jak nic.
A niech ktoś mnie skrytykuje, znajdę i potrząsnę.
ha ha ha :) :))
Jaki jest mój pomysł na art journal?
Połączyć w jedno to co kocham:
czytanie i artystyczne wyżywanie się na papierze.
I tak oto cytaty z książek dostają oprawę graficzną.
Hasło na piątej już stronie art journala to: przyjaźń
a cytat pochodzi z książki: Cecylii Alhem "Na końcu tęczy".
Za mną: wyzwanie - w art nr 1, łąka - w art nr 2,
motyl - w art nr 3, morskie - w art nr 4.

Uczę się, ale i świetnie relaksuję przy art journalu.
To jest też pretekst do tego, aby przejrzeć wszystkie moje media i część z nich po prostu - czule pożegnać, czyli wyrzucić do kosza na śmieci. One chyba mają jakiś termin przydatności, a na pewno nie jest to ponad 9 lat.
Jest to też dobry sposób,
aby zainteresować się różnymi technikami.

Wasze opinie są dla mnie bezcenne.
Zajrzyjcie na mój kanał na YouTube,
tam wszystkie części art journala.

8 komentarzy:

  1. Śliczne pamperki Elu. Art jurnal to raczej nie dla mnie, ale podziwiam u innych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, trzeba znaleźć swoje ulubione zajęcie, każdy na szczęście ma inne. Pozdrawiam, serdeczności ślę

      Usuń
  2. Świetny i ciekawy, najważniejsze że sprawia Tobie przyjemność i się relaksujesz przy tym, ja to niepapierowa jestem .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula za to masz inne talenty, których ja nie uskuteczniam, wyrównuje się nam hihi
      dziękuję Ci przepięknie

      Usuń
  3. Elu, najważniejsze to znaleźć w tym, co robimy radość tworzenia. Na art journal nie gotowej recepty, więc każdy tworzy, co mu w duszy gra i jak potrafi. Powodzenia oraz dużo twórczych inspiracji i radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och Anetta ile tej radości, aż się wylewa. relaks i wyciszenie
      dziękuję Ci ślicznie

      Usuń
  4. Kolejne cudo w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela