MENU

13 czerwca 2020

23/2020 - Mam pytanie, daj odpowiedź

Hej moi mili.
Ostatnio duuuużo pracuję, ale to fajnie.
Innie by też chcieli, a nie mogą.

Zamarzyłam sobie zrobić moje pierwsze
i chyba ostatnie Q & A,
Czyli pytania i odpowiedzi.

Jeśli macie pytanie to śmiało.
Piszcie w komentarzu.

Powiem Wam, że Anitka mnie uszczęśliwiła
i na fb zadała mi mnóstwo pytań.
Popatrzcie jakie:

"kochana, ja już mam pytanko, choćby takie:
  • skąd się wzięło rękodzieło?
  • czemu ta, a nie inna pasja?
  • od jak dawna się zajmujesz takimi robótkami? 
  • co ci sprawia największą przyjemność, torebki, pudełka i inne pierdółki, kartki haftowane, czy albumy lub inne?
  • twoja najlepsza praca, która sprawiła najwięcej przyjemności i ta, z którą miałaś największy problem??
Oooo to już kilka godzin gadania, bo ja przecież gaduła!!!

Ale nie zapominajcie, że pod tymi tagami
są już odpowiedzi na wiele pytań.



3 komentarze:

  1. Elu pozdrawiam i życzę realizowania siebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry,
    czy szyje nadal Pani kaftaniki batystowe dla noworodków?
    Jeżeli tak, to proszę o informację jak kształtują się cenowo.
    Pozdrawiam
    Bogumiła Grzywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Bogumiło.... tak jak widać na stronie, działalność gospodarcza zawieszona do odwołania.
      Na blogu są prywatne rzeczy

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela