MENU

07 czerwca 2020

22/2020 - W stylu vintage

Kto pamięta mój album harmonijkowy w stylu vintage?
Oj oj zaraz Wam przypomnę, bo...
Album wraz z kartką z bratko-kaczeńcami (hahaha) 
i notesem, który dziś ujrzycie,
był urodzinowym prezentem
dla mojej przyjaciółki Agnieszki.

Ona kocha ten styl, wszelkie przeszycia, detale.
Starałam się z całych sił, aby to było coś wyjątkowego,
bo ponad 23 lata przyjaźni zobowiązuje. 
A ponieważ zdjęcia, z dzisiejszego posta,
pochodzą od Agnieszki to.... ja się chwalę.
Gwoli przypomnienia,
oto moja wersja obrazkowa albumu.
A tu kilka nowych zdjęć.
Usunęłam z okładki koronkową spódnicę, bo nie pasowała do tego stylu, 
a Wy mi nic nie powiedzieliście, oj oj. :)
 
 
A teraz notes, z którego też jestem dumna.
Notes na sprężynie.
Okładka z tektury ozdobiona papierem do szycia,
czyli woshpapa, w pięknym beżowo-szarym kolorze.

Kartki w szerokie linie, każda postarzana po brzegach.

Okucia ze sklepu: Retro Kraft Shop.
Cudowne, przepiękne. Zakochałam się.

Notes związywany na naturalny rzemyk.
Zostawiłam okładkę bez ozdób,
bo Agnieszka sama ozdobi notes.
Przecież na woshpapa można rysować.
 Wewnętrzna strona przedniej okładki posiada kieszeń,
ozdobiona sentencją.
W kieszeni są maty, w formie starych pocztówek,
na zapiski. 
 
 Wewnętrzna strona tylnej okładki
ma ....... taki pasek w pionie, 
za który można włożyć notatki, maty, książeczki.
.... no wiem jak się na to mówi, 
ale jak to napisać po angielsku....
znajdę.... a może Wy mi pomożecie.
Ps. Mam.. to bellibend.
 
Jak zrobiłam albumik?  - było DIY na filmiku KLIK

9 komentarzy:

  1. Cudowny prezent, wymarzony. Moja przyjaźń z moją Jadźką trwa już 36 lat, szkoda że 2 lata temu zmarł jej mąż, przyjażniliśmy się całą rodziną.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bezcenna jest przyjaźń a każdy jej dowód to zwykły obowiązek :) pięknym dowodem przyjaźni jest Twój albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album, bardzo, ale to bardzo mi się on podoba. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super podarunek...i super miec przyjaciół.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie w prostocie tkwi urok i siła. Notes taki że tylko dobre myśli można w nim zapisywać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca:) Świetnie wykończona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama ostatnio kombinuje z takim DIY, ale bardzo trudno mi znaleźć dodatki w stylu retro. Niedawno zamówiłam kilka rzeczy z Ali i mam nadzieję, że przyjdą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymarzony prezent. :) Dzieło sztuki, absolutnie kocham takie prace i podziwiam na całego. Tyle lat przyjaźni, ja też mam tak długą przyjaźń i wiem, co to za cudo, cieszę się, że masz przyjaciółkę od serca. Życzę Wam zdrówka, szczęścia, spełnienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny dowód przyjaźni Elu, brawo za włożone serducho :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela