MENU

03 kwietnia 2018

Zaproszenia ma Chrzest Święty


Uzupełniam moją stronę firmową.
To jest najlepsze źródło informacji
dla potencjalnego Klienta.
Żaden fb itp. nie zastąpi tego.

A ponieważ zauważyłam małe braki,
to przyszedł czas na uzupełnianie
i opisów i zdjęć.

Dziś coś o Chrzcie świętym,
zwyczajach i pracach, które oferuje moja firma.

Zaproszenia na Chrzest święty kwadratowe.



 
Pionowe





I troszkę szczegółów.





Papiery to:
LaseroweLOVE i kolekcja "Lily Flover 02
oraz 
Galeria Papieru i kolekcja "Wyższe sfery"

Takie moje, w moim skromnym stylu.




1 komentarz:

  1. Ja bym nie powiedziała, że skromne - piękne są, bardzo gustowne i wyważone :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela