MENU

02 stycznia 2016

Szyjemy NR 1/2016: Babcine firany do współczesnego wystroju?


Jejku jaka ohyda - pomyślałam sobie, gdy w szafie zobaczyłam firany, które zostawiła właścicielka mieszkania. Takie jak za komuny. Ptaszki,  motylki, kokardki, kwiatuszki. błeeee



Leżały trzy lata i co...
Tuż przed Wigilią wzięłam je w swoje ręce. Doszyłam taśmę marszczącą. Skróciłam.




 Całość dopełniają dwa wąskie, białe kawałki tkaniny, które imitują zasłonki, zasłaniają boki firan.





I już.
Babcine zasłonki w moim współczesnym pokoiku.

http://zapomnianapracownia.blogspot.com/2016/01/wspolne-uwalnianie-tkanin-styczen-2016.html

To styczniowe uwolnienie tkanin w:







PS.
Miło mi, że zaglądacie, a ponieważ sama wiem, jak to jest z czasem, wyłączyłam komentowanie. Wystarczy mi to, że zajrzycie. I nie musicie się stresować, że nie ma kiedy napisać kilka słów. Mam nadzieję, że przyjmie się to.  A kto chce - kontakt do mnie ma na dole i znajdzie mnie na Fb.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela