MENU

16 maja 2014

Wiosenne poduszki do ogrodu

"Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi.
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis
Zapachniało, zajaśniało wiosna, ach to ty".



Jest, chociaż za oknem leje deszcz i chłodnawo.
Ja lubię taką pogodę, bo mogę wtedy bezkarnie siedzieć w moim kąciku przy maszynie.

Wiosenne poduszki dotarły do nowej właścicielki,

więc mogę się pochwalić moją interpretacją wiosny.

Powstały w podziękowaniu za to candy.  
Otrzymała je Basia.

Do poduszek 40x40 cm, w kwiatowy wzór i falbankę, doszyłam obrus w owocowy wzorek. 
W sam raz na piknik na łonie natury.







9 komentarzy:

  1. Śliczne. W sam raz na wiosenne i letnie pikniki.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne i taaaakie przytulaśne - uwielbiam je :)))) i dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, cudowne podusie, takie...ogrodowe-kwiatowe :) bajka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście bardzo lubię taki kwiatowo owocowe wzory więc podusie przypadły mi do gustu. A do tego falbanki, takie kobiece i miłe. Podobają mi się bez dwóch zdań. Pozdrawiam w te mokre godziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :) A falbanki, to to, co kobiety lubią najbardziej. Basia nie ma wyjścia, musi piknikować (a wcześniej postarać się o ładną pogodę w okolicy Rybnika).
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny materiał a Ty go dodatkowo przemieniłaś w dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstał fajny komplet,myślę że nie tylko na piknik. Świetnie wyglądał by na krzesełkach balkonowych, ja właśnie zakupiłam taki zestaw wypoczynkowy i tak mi Twój komplet od razu skojarzył z balkonem...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela