MENU

21 lutego 2014

Kolejna porcja paczek i podarków

Zanudzam Was??? NIEE

Przecież otrzymywanie i dostawanie to dwie najfajniejsze rzeczy.
A my, blogowe kobitki, lubimy nawzajem się obdarowywać. 

Dziś tkaniny od Barbary z bloga "Moje robotki ręczne 2", której pięknie dziękuję, już się szyją z nich jaśki do szpitala w Olsztynie.











I  jeszcze coś, co już się u mnie zadomowiło, a zapomniałam pokazać.

Emilka z bloga "EmiBox" wykonuje piękne broszki - ptaszki.
Jeden taki zawitał i do mnie. Emilko dziękuję!



6 komentarzy:

  1. Jaśki zapewne wyjdą idealne, broszeczka śliczna. Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śleczne podarunki.
    Ile pięknych jaśków powstanie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne tkaniny na jaśki, broszki też lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się zadomowił w domku na homku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne kochana sama wiosna.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, zajrzyj na pocztę. Tkaniny przysłano Ci śliczne, u mnie sklepach, takie jakieś bezpostaciowe! Miłego wytchnienia!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela