MENU

28 października 2023

Album różowy

Zaczęło się od oglądania filmów na YouTube.
I wpadłam na kanał
Rosa Kelly Scrapbooking

Oczarowana zostałam prostotą i łatwością tworzenia albumu.

To, co kiedyś zajęło mi rok,
(album miękki z haftami)
teraz zostało wykonane w dwa dni.
Ale od początku.

Wybieranie papierów.
Tak, album powstał z kilku kolekcji różnych firm, marek,
bo uważam, że jak mam i pasuje, to dlaczego nie.
Sorki, ale nie stać mnie na kolejne nowości, 
gdy półki uginają się od tego, co już posiadam.

Tak więc znajdziemy tu:
Action,13 arts, ScrapBoys, MargaretMycraftTime,
LasereweLove, P13, KaiserCraft
i wiele innych, takie pozostałości domowe.

⛔⛔⛔
Papiery wybrane czas na pracę.
Zaczęłam od okładki. 
Bazą jest tektura beermat grubości 2 mm 
Wielkość okładki to: wys. 20 x szer. 17 x  grzbiet 6 cm

A potem już poleciało i poszło jak z płatka.
Ha ha ja też poleciałam
i kilka błędów popełniłam. 










Na zdjęciach nie widać elementów ruchomych, otwieranych.
Więc zainteresowanych zapraszam na film.


Pozdrawiam Was serdecznie
Ślę ogromne podziękowania, 
że jesteście i wspieracie mnie po całości.
💓💓💓💓💓💋💋💋

7 komentarzy:

  1. Album prezentuje się pięknie! Zaraz obejrzę sobie filmik. Błędów nie popełnia tylko ten co nic nie robi, ważne, żeby z każdego błędu wyciągnąć wnioski. Poza tym nie które błędy wcale nie przeszkadzają w użytkowaniu i tak na pewno jest w przypadku tego albumu i tylko Ty o nich wiesz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko baardzo, bardzo dziękuję za te słowa. wzmacniają. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Słodki Twoj album, błędu nie widzę, papiery wspaniale, piękne dodatki.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko dziękuję, fakt błędy małe, widoczne dla mnie

      Usuń
  3. Podziwiam Cię Elu , mnie się ostatnio nic nie chce , a taki album to mnóstwo pracy jest, ale efekt łał piękny jest choć różowego nie lubię. Mam podobnie , nie kupuję żadnych papierów dopóki nie zużyję tego co nagromadziłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Album wygląda pięknie:) Podoba mi się, że mimo mnogości wzorów i stylów ilustracji, wszystko tak pięknie do siebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu pozdrawiam serdecznie Zapraszam na nowego bloga....Widzę, że wciąż tworzysz cudne dzieła..Super:):)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela