MENU

21 października 2023

Art journal #18 - okna / relaks, tworzenie, terapia


Dawno, bardzo dawno nie było wpisu do art journala.
Ostatnia część nr 17 ukazała się w lipcu.
Serio? Aż tyle.
Art journal wołał mnie z półki każdego dnia,
a ja uparcie mu odmawiałam.

Aż w końcu namówił mnie.
Uległam.
Jakie to było cudowne.
Kilka godzin odprężenia, relaksu, zapomnienia o całym świecie.
Zanurzcie się ze mną w tę błogość i... pooglądajcie.


okna 
każde inne
każde ma inne znaczenie, 
każde ma inne oblicze


wpis powstał do cytatu 

I cała strona wpisu do art journal
strona #18 OKNA



Chcesz wiedzieć jakie znaczenia 
mają okna we wpisie?

Chcesz zobaczyć moje okno
i widok za nim?
Ono też jest we wpisie.

Chcesz poznać proces tworzenia
Zapraszam na FILM





5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis do art-journala.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, bardzo pracochlonny jest ale jeśli Cie to odpręża to rób bo mnie papiery nie pociągają, pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, każdy robi co mu w duchy gra, ważne aby dawało radość i spokój
      dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  3. Fajne te Twoje wpisy, ale nie ukrywam Że wymagają czasu. przyznaję bez bici że jeszcze nigdy nie zrobiłam żadnego wpisu do AJ no cóż zbyt praktyczna jestem aby się za to zabierać. Ale Twoje okna bardzo mi się podobają !! Zresztą inne wpisy też .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela