MENU

12 sierpnia 2023

Kartka niezapominajkowa na Diamentowe Gody


Witajcie moi Drodzy.
Kolejna kartka na rocznicę ślubu.
Tym razem z okazji diamentowych godów.
60 lat razem.
To ja jeszcze tyle nie mam.
Szacunek!
Kartka w pudełku.






Wykorzystałam bloczki papierów @Lemoncraftpapers
Kolekcja stara, niezapominajkowa,
czyli "Forget me not".
Inspirowałam się tutorialem Lemoncraft -
Jednak nie do końca wyszło mi podobnie.
Nakręciłam proces tworzenia,
ale czy ktoś chce to oglądać....


Dziękuję za każde słowo od was,
za każde wsparcie dziękuję :)

cała kartka TUTAJ

1 komentarz:

  1. Przyznam szczerze że nie oglądałam, bo nie mam kompletnie czasu w sierpniu. Ale fakt bardzo lubię format DL, tak ze jaka by nie była ta kartka i tak mi się bardzo podoba, a jeszcze okazją jest ku temu super !!! Brawo Ty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela