MENU

20 sierpnia 2023

Nowe wykrojniki do przepiśnika i travel journal

 


Testowanie produktów, tym razem nowych wykrojników.
Jak ja dawnoooooo nie kupowałam na aliexpress,
oj kilka lat,
ale tymi wykrojnikami i tym sklepem zauroczona zostałam.

Więc zakupy dokonane.
I mam.
Jak Wam podobają się nowe wykrojniki?
Walizki wysokie na około 10 cm.
złożone filiżanki wysokie na ok. 11 cm.

Czy poradziłam sobie ze składaniem maleńkich elementów?
Jak zauważyliście robiłam to na wizji
i wszystkiego nie nakleiłam.
Super zabawa, ale bardzo czasochłonna.
To ćwiczenie cierpliwości.

Czy seria: kup-testuj-powiedz ma się ukazywać,
bo np. lubicie ją???

Sklep na Ali u: DIYArtbin Store


A ciekawskich hi hi zapraszam 👉
na testowanie na żywo: KLIK

4 komentarze:

  1. Rzadko, ale czasami coś tam kupuję. Walizki są świetne, ale filiżanki są rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alino, dziękuję za odwiedziny i komentarz. filiżanki uwielbiam, w każdej postaci

      Usuń
  2. Jasne, że tak, choć chyba bym sie na filiżanki nie zdecydowała, ale podziwiam- wyszły fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję, gdybym ja się dobrze przypatrzyła im... ale może i lepiej; pozdrawiam

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela