MENU

29 lipca 2021

Junk Journal

wkręciłam się w wykorzystywanie tego, co mam w domu
moje wakacje od szkoły upływają mi na tworzeniu dodatków do Junk Journali
zakochałam się w tym tworzeniu
vintage, boho, shabby chic
na razie tworzę dodatki, ale przyjdzie czas na journale
pomysłów ogrom
i ogrom materiałów, które przez lata zgromadziłam w domu
czas z tym zrobić porządek
Zatęskniłam za blogiem, ale łatwiej mi teraz na YouTobe
praca zawodowa jest bardzo wymagająca
zabiera czas i energię
bywa, że wracam i padam jak muszka
a przecież we wrześniu powrót do szkoły
ostatni rok
nauka języka migowego
i czerwcowe egzaminy
Może wtedy pomyślę o powrocie na bloga... zobaczę...

tymczasem zapraszam was na kanał na YT
tam co tydzień we wtorki o 7:45 nowy film
a od czasu do czasu dorzucam jakieś niespodzianki


1 komentarz:

  1. YouTube jest fajny, ale blog ma swoją specyficzną aurę. Proszę z niego nie rezygnować, wpadać choć od czasu do czasu. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela