MENU

27 grudnia 2018

Kartka dziecięca - Na spacerze cz. 3

Kolejny stempelek z Ali.
Taki pełen radości.
Sama kocham rower i podróżowanie za jego pomocą.
Papier z motywem mapy zamalowałam farbami plakatowymi i akwarelowymi.

A jak udawałam, 
że potrafię malować,
możecie zobaczyć poniżej:

Odbiłam stempelek i pomalowałam kredkami.
Potem go wycięłam naklejając na taśmę piankową.
Niezbędny jest tu napis, który mówi wszystko.
Gotowa, prosta, minimalistyczna kartka.
Jednak wymaga jeszcze wielu poprawek,
jak choćby dokładne, ręczne wycinanie stempelka.

PS.

haha wycinanie.... ale ze mnie kretynka.
Przecież ja mam do tego wykrojnik,
a przypomniałam sobie o tym w listopadzie.
Cała ja!
część 1 ze spaceru - KLIK
część 2 ze spaceru - KLIK

praca z września

PS. 
W grudniu powstała kolejna kartka z tym stempelkiem. Bo ta wycieczka rowerowa ma dalszy ciąg i piękne zakończenie.
Ale, ale... nie zdradzę,  zaglądajcie.....


7 komentarzy:

  1. Piękna karteczka,rower ekstra, życzę wszystkiego dobrego,SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2019,

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo urocza i pozytywna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiosenne u ciebie. Motyl, rower i wiatr we włosach...
    Dziękuję za życzenia na blogu. Tobie też życzę udanego, dobrego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. ajaja ale mi słodzicie kochane moje hihi dziękuję okropniaście

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczna karteczka. Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela