MENU

26 października 2016

Szyjemy 10/2016: Bajkowe jednorożce na poduszce - księżniczka Luna


W swoim krótkim życiu uszyłam już ponad 80 bajkowych poduszek. Większość jako wolontariusz. Trafiły jako poduszki-przytulanki do chorych dzieci w całej Polsce Ich szycie sprawia niesamowitą radość. Daje mnóstwo satysfakcji.
Dziś jedna, z dwóch poduszek, z jednorożcem, z bajki "My Little Pony" - to Księżniczka Luna.

Garść informacji z internetu: "Księżniczka Luna (z łac. luna – księżyc) — współwładczyni Equestrii, młodsza siostra Księżniczki Celestii. W pierwszych dwóch odcinkach pojawia się jako antagonistka — Nightmare Moon (Nightmare — nocny koszmar, Moon — księżyc). Zła inkarnacja księżniczki Luny została pokonana przez szóstkę głównych bohaterek przy użyciu Klejnotów Harmonii, dzięki czemu księżniczka mogła powrócić do swojej dawnej, pozytywnej postaci." (źródło pobrania: http://fandom.wikia.com/explore-pl)

Księżniczka Celestia też już uszyta, więc pokażę wkrótce.
Starałam się, aby Luna chociaż troszkę była podobna do oryginału.


Półksiężyce są wyhaftowane błyszczącą muliną. Na ogonie odrobinka błyskotek - sznurek koralików: niebieskie i turkusowe-fioletowe.
Tył poduszki uszyty bawełny - na miętowym tle skaczą jednorożce.
Dziękuję za odwiedziny

11 komentarzy:

  1. Ale śliczna :) Te koraliki na ogonie mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, księżniczka jak i cała poduszka wyglądają cudnie!!! Koraliki bardzo pasują jako dekoracja. Bardzo mi się Twoja praca podoba!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała podusia, cud księżniczka. Jestem już chyba bardzo stara, bo nie znałam tej bajki:(. Jednak to co naszyłaś mnie zachwyciło i to bardzo. Masz złote ręce. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podusia:)
    Lubię niebieski kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ela chylę czoła. Ileż to pracy wymagało ......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna Luna.Pozdrowienia i czekam na Celestie.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna poduszka. A koraliki cudownie wpasowują się w bajkowy klimat. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest bardzo podobna do oryginału, a podusia z nią wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza podusia, a Luna jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela