MENU

08 czerwca 2014

Fanty na czerwcowy festyn - część 6

Dziś ostatnia partia Waszych fantów, a potem relacja z festynu.



Od Beaty Pędzik. z Wrocławia mnóstwo maskotek zawieszek:



Od Violi M. z bloga: "Hafty i pasje Violi" mydełka glicerynowe, podkładki i zawieszka wykonane metoda decoupage, kolczyki:






Od Beaty P. mojej psiapsiółki otrzymałam mnóstwo czasopism motoryzacyjnych oraz takie słodkie gadżety jak kot w worku:




Od Kasi S. z Poznania. z bloga "...e-fecty inspiracji..." mnóstwo przepięknych filcaków, które niestety utknęły na poczcie, bo nikt nie raczył mi dostarczyć awizo, oj będzie afera na poczcie, bo to nie pierwszy raz.

dlatego zdjęcia z fanpage Kasi


Na szczęście już cztery rzeczy już zakupiła pewna osóbka.


Dziewczyny  - wielkie podziękowania.

2 komentarze:

  1. Ech, czyli wygląda na to Elu, że moje fanty nie dotarły. Mam nadzieję, że się przydadzą przy kolejnej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to miałaś pełne stoisko!!! superowo:))))

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela