MENU

12 listopada 2013

Jaśki do Cieszyna - kolejna tura

Obszyłam szpital w Cieszynie.

Poprzednio jaśki o wymiarze 70 x 70 cm na oddział pediatrii w ilości 17 szt. Dziś na wysyłkę czeka paczka. a w niej 19 szt. jaśków o wymiarze 70 x 80 cm na oddział chirurgii dziecięcej.

Ja już więcej szyć nie będę. Razem udało mi się zrobić
 
113 szt. "janów", bo zazwyczaj szyłam duże.


Niech teraz inne osoby przejmą pałeczkę.
Za duży koszt jak na moją obecną kieszeń.
A sponsorów nie mam, to wszystko opłacam z własnego portfela.






Materiały  na jaśki wg kolejności zdjęć:

 - od firmy 

- zakupione przeze mnie z ww. firmie
- od Lucyny Skonieczek klik
- od Beaty Pędzik klik


Wszystkie poszewki na poduszki do szpitali uszyte przeze mnie TUTAJ

9 komentarzy:

  1. Kobieto, jesteś wielka!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze Cię podziwiam, bo wiem, że to spory wydatek i swój poświęcony czas. Jednak jak Cię znam, to chyba nie jest ostateczne ,,kapito"! Buziaki przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak juz jest, że osoby które same mają niedużo potrafią się dzielić!

    OdpowiedzUsuń
  4. Elu, Ty jesteś jasiowym przodownikiem, należy Ci się zasłużony odpoczynek:)

    Ze sponsorami niestety jest problem. Ja w sumie też prawie wszystko, co szyłam, finansowałam sama. Dlatego częściowym rozwiązaniem są dla mnie tkaniny z SH, ale nie każdy lubi kupować w takich miejscach. Udało mi się namierzyć takiego lumpka, gdzie każda sztuka pościeli kosztuje 4zł. Czasami trafiam ogromne poszwy 2x2,2m w bardzo dobrym stanie, wychodzi z nich 6 dużych powłoczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu kupno tkanin to nie problem. Wysyłka pochłania, a ja jeszcze dla mojej fundacji muszę ..moje Marzycielskie dzieci najważniejsze. Więc jaśki to nie jedyne moje wydatki....

      Usuń
    2. Wiem, Elu, wiem. I dobrze robisz, lepiej skupić się na tej jednej najważniejszej sprawie, niż rozmieniać się na drobne.

      Usuń
  5. Świetnie wyszły poszewki - materiały cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i tak jesteś numer jeden kochana cioteczko :-)) buziole wielkie :*

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela