MENU

10 sierpnia 2024

Vlog nr 21 pełen smakowitych dań


 

4 komentarze:

  1. Takie kapustniki też robiłam, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dobrze znam ten stan, o którym piszesz we wcześniejszym poście. Nazywam go wypaleniem, bo choć mam ogrom pomysłów cos mi przeszkadza je realizować. całe szczęscie mija to dosyc szybko po leniuchowaniu:) Gdyby jeszcze usunac z głowy wyrzuty, że nic nie robię, byłoby super.
    Komentarz pisze tu, poniewaz nie znalazłam możliwości dodania komentarza we wczesniejszym poście. Tu znalazłam - nie wiem o co chodzi:)))
    Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wypalenie, to za duże słowo, przemęczenie, zniechęcenie. Wypalenie trwa długo i ciężko z niego wyjść. Pracowałam z takimi osobami. U nas na szczęście, jak piszesz,, ten stan.mija ra, dwa I bardzo dobrze. I nie trzeba mieć żadnych wyrzutów sumienia - odpoczynek, wyciszenie jest wskazane. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Aaaa komentarze są u mnie nieaktywne, tu jakoś się uchowało he he

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela