MENU

10 kwietnia 2023

Aż tyle lat razem!

Kolejna kartka, wykonana w przerwie 
między pracami na etacie. 
Tym razem z okazji 50-stej rocznicy ślubu. 
WOW!!!!!! 50 lat razem. 
Pudełko zamykane na magnes. 
Wykorzystałam małe bloczki papierów 
dziękuję za każde słowo od was, 
za każdego suba na kanale YT, 
za każde wsparcie dziękuję :)











50 rocznica ślubu to raczej dla młodych par 
coś magicznego i trudno osiągalnego.
raczej obecnie wymieniamy partnerów,
niż walczymy o związek.


więcej szczegółów w ostatnim filmie na kanale



2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, w styczniu moja siostra obchodziła tą rocznicę.Radosnych świąt Elu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Prześliczna kartka. Piękna rocznica, mam nadzieję, ze i ja takiej doczekam! To cudowne i piękne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela