MENU

19 marca 2023

Pocałunek w art journalu

Dzisiaj cytat z książki Ilony Andrews „Magia uderza”
"Jeden pocałunek można uznać za wypadek,
Dwa to już tarapaty." Uwielbiam stare filmy, nieme kino.
Czarno białe kadry.
Tak samo jak czarno-białe zdjęcia.
Mają magię, serce, klimat. A pocałunek.... och z amantem z lat 20, 30 -stych: Robin Irvine, Rudolph Valentino,
Eugeniusz Bodo, Aleksander Żabczyński, Adolf Dymsza, Adam Brodzisz. Rozmarzyłam się :), a co tam.
Wpis do art journala nr 16 powstał dzięki inspiracji od
Kari's Mixed Media Art - link na film: KLIK







I tak krok za krokiem powstawała strona.
Strona, która mnie nie zachwyciła. Hmmm... ale za to, przy tworzeniu której, zrelaksowałam się.
Posłuchałam dobrej jazzowej muzyki.
I stworzyłam ciekawe tło mając pod ręką papier śniadaniowy.
Zerknijcie i zainspirujcie się.
 


1 komentarz:

  1. Marzycielka, też kocham stare filmy a biało czarne rozbudowują nasza wyobraźnię.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela