MENU

18 stycznia 2020

02/2020 - Urodzinowa kartka w błękitach

Nowa praca pochłania wiele czasu,
ale też daje cudowne podarunki
w postaci poznawania nowych rzeczy i nowych ciekawych osób.

I już na wstępie, jedna z koleżanek miała urodziny.
Postanowiłam dać jej karteczkę.
Zaskoczona była bardzo, ale mam nadzieję, że pozytywnie.
Użyłam ogromną ilość dodatków układanych warstwowo:
z gipiury, guziki, foamiranowe kwiatki,
metalowy element pomalowany pastą strukturalną z białym piaskiem,
elementy papierowe z wykrojników oraz rozetkę z papieru.
 
 
Bawiłam się przy jej wykonaniu wyśmienicie.
Kartka 15x15 cm chowana w pudełku  wys. 1 cm.
 

15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka - jestem przekonana, że to było bardzo pozytywne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała rzecz a cieszy :) Mam nadzieję, ze sie realizujesz w nowej pracy Elu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję.
      Och ciężko mi na razie, muszę uczyć się tylu nowych rzeczy, popełniam błędy, ale i dostaję kopa do dalszego rozwoju, do nauki. Będzie dobrze, początki są zawsze najtrudniejsze.

      Usuń
  3. Piękna kartka! Powodzenia w nowej pracy Elu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i na bogato! Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniusia kartka! Prezentuje się bardzo ładnie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się tu dzieje na tej karteczce przepięknej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się cieszę, że Cię po takim czasie znalazłam i że nadal prowadzisz bloga :) Przepięknie tu masz! Obiecuję być częstym gościem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justysia jejku wróciłaś!!!!!!!! hura!!! pędzę do Ciebie, rozgość się moja Kochana, oj rozgość

      Usuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela