MENU

17 października 2019

10/2019 - Lepiej

Ok wiem, marudzę,
ale takie małe poczucie własnej wartości
mam w sobie od zawsze.
Walczę z tym, tylko to nie jest takie proste.

Postanowiłam iść za głosem serca.
Wiem, że i tak będę tworzyć, bo nie potrafię inaczej.
Jednak teraz będzie lepiej, ładniej.
Na pewno mniej, bo zaraz wracam na etat.
I nie wiem, jak długo zajmie mi ogarnięcie nowej pracy.
Oby szybko :))

Więc teraz postów będzie mniej,
jednaj prace jakościowo będą
na o niebo wyższym poziomie.
Najtrudniej będzie je sfotografować, aby oddać ich ducha.

Na kanale YouTube od kilku dni jest filmik z moimi ostatnimi pracami.
Spoko, tu też będą fotki i opisy.
Blog to blog.
Dziękuję za wszystkie wejścia, komentarze,
za ponad 60 subskrypcji na YT.
I zapraszam na Fanpage, tak,
wróciłam do tego.





10 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Eluniu :) podoba mi się ten patent z kieszonka na pieniądze na dnie pudełka :) no i te napisy sa fantastyczne, pięknie się mienią :) O Twoim hafcie jeszcze wspomne- mistrzostwo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i mocno trzymam kciuki za nowa prace :) dasz rade :) kto jak nie TY !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha mam nadzieję, bo wiesz Agniesiu, że to praca marzeń. Powoli bez stresu musi się udać ze wszystkim. A Tobie jak zawsze uśmiechy ślę.

      Usuń
  3. Cudowne karteczki.Dobrze że masz poczucie własnej wartości. Masz je mieć. Z ciekawością i trzymaniem kciukiów na Twoją nową pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, dobrze, żebym miała te poczucie, bo właśnie, ze nie ma, ale bardzo Ci dziękuję za wiarę we mnie.

      Usuń
  4. Jesteś bardziej odważna, niż zdajesz sobie sprawę.
    Trzymam kciuki za szybkie ogarnięcie nowej pracy a tymczasem wyżywaj się twórczo, póki masz więcej czasu.
    Karteczki ślubne piękne i wspaniale błyszczą te złote elementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany.....Violu, ale mi teraz dałaś do myślenia.
      Wielkie dzięki i zdrówka ci życzę

      Usuń
  5. Przede wszystkim trzymam kciuki za nową pracę, na pewno będzie dobrze :)
    W życiu ważne są zmiany i rozwój, tym bardziej cieszę się, że Twoje prace wchodzą na wyższy poziom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki! Powodzenia w nowej pracy:)

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela