MENU

01 czerwca 2017

Nr 48/06/2017: Torba na akcesoria do koronki klockowej

Zauważyłam, że wchodzę w specjalizację he he
Torby na włóczki, torby na akcesoria do koronki klockowej. Powiem, że lubię projektować coś nowego, sprawdzać, czy się przyda. Jednak wciąż muszę tłumaczyć, o co chodzi z tymi torbami na akcesoria.


Więc dziś post ogólny. I kilka linków z internetu, bo ja nie robię koronki klockowej.

Do jej wyrobu potrzebne są:
- stojak - zazwyczaj drewniany, ruchomy
- wałek - zazwyczaj wypchany trocinami
- klocki
- nici

Jak to wygląda i jak można  "tkać" możecie obejrzeć na filmikach na YT


Projektuję i szyję torby na te akcesoria, większe, mniejsze i bardzo duże.
Muszą być wytrzymałe, o wzmocnionym dnie, wygodne, nieprzemakalne, pojemne.
Pierwsza była mała, wyglądała jak kuferek. TU wpis
Przeszła testy i wiem już, że musi być nieprzemakalna, z inną klapką, aby deszcze nie wpadał do środka.
Ta na zdjęciu ogólnym to kolejny model. Teraz jestem w trakcie szycia kolejnych dwóch.
Jak to wygląda w szczegółach? Już wkrótce.

4 komentarze:

  1. Niesamowite są te Twoje torby! Pomysłowe, praktyczne i piękne! Ta niebieska ma cudowny wzór i kolorki! Buziaczki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwie lewe ręce do szycia, więc podziwiam Twoją pracę.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela