MENU

19 czerwca 2017

Nr 53/06/2017: Torebka listonoszka z Minionkiem

Obiecuję, że to na razie ostatnia rzecz z jeansu. Krótka przerwa od niego, ale w planach i zamówieniach są kolejne miejskie torby.
Ta listonoszka jest dla osoby szczególnej i można powiedzieć,  to moja prywata. Prezencik.
Minionek wykonany metodą aplikacji, z oryginalnymi, metalowymi okularami z kółek, naszyte złotą nitką. Oczka ruchome. Przy szelkach prawdziwe guziczki. Jak widać (na gotowej torebce) łapki i nóżki "podciągnęłam" białą nitką, bo były mało widoczne.
Ciemny granat dżinsu przełamałam żółtą wypustką na klapce, dopasowaną kolorem do Minionka. Nadaje to całości lekkości, blasku, słońca.

Środek z bawełny w biało-granatowe wąskie paseczki. Oczywiście duża kieszonka wykończona jeansem. Pasek regulowany, zapięcie magnetyczne. Na klucze karabińczyk.
Tył torebki to oryginalny tył spodni, z kieszonką.





Torebka troszkę w stylu marynistycznym. 
Nie ma się co bać takich oryginalnych dodatków do ubioru. Póki w sercu krąży krew. Sama muszę pomyśleć o takiej dla siebie, bo każdy z nas kocha bajki, prawda?

17 komentarzy:

  1. Rewelacja! Od razu robi się weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, prawda :) cud-miód-malina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka. Z takim gadżetem nie można być niezauważalną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torebka, taka pozytywnie zakręcona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowa torebka, podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalna torebka, super wykonanie i pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo, wciąż podziwiam kunszt krawiecki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna ta torebka! Moja córka byłaby nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochane dziewczyny - dziękuję Wam z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torba, teraz jeans w modzie...a minionek nie wiem co ma w sobie,że ja nawet szyłam maskotke dla 16 letniej panny:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba jest bardzo ładna i dopracowane wszystkie szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna, szczególnie środek pięknie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie, no rewelka! Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela