MENU

26 lipca 2014

Chlebak za 1 złoty

Polowałam w Ikei na lampę. Stojącą, z dodatkowym elementem do czytania lub haftowania. Polowanie zakończone sukcesem - chociaż sama w Ikei nie byłam (po co narażać się na stres)
Cena lampy mniej niż 50 zł (KLIK).

TO LUBIĘ.

Potem rozpoczęłam polowanie na chlebak. I tu nastąpił "szoking".
No zgrzyt zębami, dłonie zaciśnięte  w pięść.
O nie! Prawie tyle co za lampę??

W ŻYCIU!!!


Hmmm. Najważniejsze to twórcze podejście. Popatrzyłam co mam w domku:

  • pusty karton po lampie z Ikei;
  • haftowany kwiat na szarym tle, piękny prezent od Agnieszki (klik na post o tym), haft, który aż sam się prosi, aby go wykorzystać;
  • 1,00 zł w portfelu, akurat tyle, żeby kupić arkusz szarego papieru.


Haft, jako to się mówi "podrasowałam", metodą transferu naniosłam napisy "chleb i "bread".


Następnie karton obkleiłam szarym papierem, wycinając wcześniej zbędne części. Z jednego z takich kawałków, utworzyłam rączkę do otwierania chlebaka.



 Na wierzchu przy pomocy taśmy dwustronnej przykleiłam haft. I oto on, mój chlebak za 1 zł.

DA SIĘ?  DA!

Jak się znudzi, zrobię kolejny, a ten  oddam na makulaturę - oczywiście odlejając haft.




Kolejny post o moich przygotowania do haftowania dwóch projektów. Dużych projektów.

Przytulaski od Elaski hi hi


12 komentarzy:

  1. Da się, da się, i to jak się da :) Fajne jest też to, że gdy się znudzi, albo przyjdzie do głowy inny pomysł, wszystko można odkręcić :) Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytna kobieta zawsze sobie poradzi i jeszcze zaoszczędzi i o środowisko zadba :) Gratuluję pomysłu i wykonania. Lubię taki twórczy recykling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz fantazję, super wyszedł,

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowy pomysl kochana! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I proszę jaka pomysłowa Kobitka z Ciebie, chlebak jest super i nikt takiego nie ma.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podziwiam za kreatywność m! Super pomysl :)
    Buziaczki, Magda G.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł super i ekologiczny, prędko można go zastąpić innym , gdy się zużyje! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, kto by pomyślał, że z kartonu można stworzyć chlebak? Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł i wykonanie. Nie wpadłabym na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, nono super wko pomysł i jaki tani. Oby tak się dało ze wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa kobietka jesteś, a hafcik jest przeuroczy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pudełka różne, ale pomysł niezły. Dodatkowy grat w kuchni, ale można go spalić w kominku !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela