MENU

26 października 2017

Nr 91/10/2017: Zestaw na rocznicę ślubu




R - jak rocznica

R - jak Rafał
M - jak miłość
M - jak małżeństwo
M - jak Magda
Jeszcze dodam:
P - jak przysięga
P - jak poduszka
P - jak prezent
K - jak kocham
K - jak kartka
D - jak dwanaście
D - jak dozgonnie

 
 Gipsowe serce, delikatny tiul.

Pierwszy raz robiłam pudełko na kartkę.
Mało czasu miałam. Wiele niedociągnięć, wrr nauka nauka. Wiele nauki przede mną.



I chciałam napisać, że napis na poduszce
"I love You" świeci w ciemności, ale tylko takie dwa,
 brzydkie zdjęcia to pokazują. Nijak nie mogę zrobić lepszych. Straciłam kilka godzin.
Jak się zaznaczy zdjęcie wygląda ciut lepiej.

I teraz pomyślałam, czemu ja te loviu dałam? ech. 

A kocham cię to brzydkie jest czy co? oj Elka

Ok, po zadaniu kilku pytań do mężczyzny, wiedziałam, 
że poduszka kolorystycznie musi pasować do wystroju sypialni. 
Stąd fiolet, szarości i biel.







5 komentarzy:

  1. Piękny zestaw, chyba najbardziej podoba mi się poduszka (i to świecenie w ciemności) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, a na żywo pewnie jeszcze cudniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw, Elu! Wszystko pięknie do siebie pasuje! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam ślicznie za tyle pochwal i miłych słów. Miodzio na serducho.

    OdpowiedzUsuń

"... a czasem się do mnie uśmiechniesz
Znikną smutki szaro – niebieskie
Stoisz w progu i słońce masz w oczach,
Więc dziękuję Ci za to, że jesteś."
- Czesław Miłosz

Zapraszam ponownie i pozdrawiam
Ela